Meny
Meny

Spørsmål og svar


Bestilling og betaling

Hvordan endrer eller kansellerer jeg min bestilling?

Når varen er bestilt kan du selv dessverre ikke endre eller kansellere ordren selv. Ta kontakt med kundeservice raskest mulig så skal vi få hjulpet deg. Er ordren allerede sendt kan du returnere varen når du har mottatt den. Vi tilbyr gratis retur på alle varer!

Hvilke betalingsmuligheter har jeg?

Hos oss kan du foreløpig betale med VISA og MasterCard.

Betaler jeg noe toll eller andre avgifter når jeg handler hos Yogathletica?

Vi importerer alle våre varer og har allerede betalt tollavgift på varene. Det er ingen skjulte avgifter hos oss :)

Frakt og levering

Hvor leverer dere?

Vi leverer varer over hele Norge!

Hvor lang tid tar det før jeg får varene?

Vi behandler ordren din så fort den er bestilt. Vår transportør er Posten Bring som leverer varene i din postkasse eller på nærmeste postkontor innen 1-3 virkedager!

Hvordan leveres varene mine?

Vår faste transportør er Posten Bring som leverer din pakke i postkassen din eller på ditt nærmeste postkontor avhengig av størrelsen på forsendelsen.

Hva koster frakt hos Yogathletica?

Vi tilbyr gratis frakt på alle bestillinger på over kr 1500! For bestillinger under kr 1500 har vi fastpris på kr 69 for frakt rett til din postkasse eller nærmeste postkontor. Du kan selvsagt også velge hjemlevering om du ønsker det. Pris på hjemlevering varierer ut fra hvor du bor. Ved retur spanderer vi frakten!

Retur og bytte

Hvordan kan jeg returnere eller bytte en varer?

Vi har 14 dagers angrerett på våre varer.

Slik bytter eller returnerer du varer:

  1. Fyll ut returskjema mottatt på epost og forklar hvorfor du ønsker å returnere varen
  2. Ta kontakt med oss via kundeservice og oppgi at du ønsker å returene varen. Oppgi ditt ordrenummer og vi vil sende en forhåndsbetalt returetikett på epost.
  3. Kontroller at varene er oppfyller våre vilkår for retur (se under) og legg varene og returskjema i en fraktpose. Du kan gjerne benytte posen du fikk varene i så lenge denne ikke er ødelagt. 
  4. Tape godt igjen og klistre den forhåndsbetalte returetiketten godt synlig på posen. Dersom du benytter posen du fikk varene i må du tape returetiketten over sendingsetiketten. 
  5. Lever pakken på postkontor eller post i butikk. Ta vare på kvitteringen fra posten. 

 

Når varene er mottatt av oss vil vi kontrollere den å behandle din tilbakebetaling så fort som mulig!

Reklamasjon

Våre varer holder generelt høy kvalitet, men om det likevel skulle oppstå en mangel hjelper vi deg gjerne med å reklamere på varen. Merk at slitasje eller påførte skader ikke er gyldig grunn for reklamasjon. Reklamasjonsfristen er 2 år fra varen ble mottatt.

Slik reklamerer du på varer

  1. Ta kontakt med oss via kundeservice og oppgi at du ønsker å reklamere på varen. 
  2. Oppgi ditt ordrenummer og vi vil ta kontakt med deg. Ditt ordrenummer kan du finne på Min Side.
  3. Dersom vi kommer til en foreløpig konklusjon at varen har reklamasjonsrett vil vi sende deg en 
    forhåndsbetalt returetikett og returskjema på epost.
  4. Legg varene og returskjema i en fraktpose. 
  5. Tape godt igjen og klistre den forhåndsbetalte returetiketten godt synlig på posen. 
  6. Lever pakken på postkontor eller post i butikk. Ta vare på kvitteringen fra posten. 

 

Når varene er mottatt av oss vil vi kontrollere den å behandle din sak så fort som mulig!

 

Vilkår for retur og bytte

Hos Yogathletica har du 14 dagers bytte-, retur- og angrerett. For å benytte deg av bytte-, retur- og angreretten er det viktig at du gir beskjed til oss innen 14 dager fra da du mottok varen. Om fristen er utgått vil varen(e) returneres til kunde med gebyrfrakt. 

Yogathletica AS spanderer alle fraktkostnader ved retur. Merk at angreretten gjelder kun for forbruker og ikke bedriftskunder. Benytt tilsendt returskjema eller på vår nettside ved all retur. 

Undertøy, badedrakt og bikiniunderdeler kan ikke byttes/returneres. 

Hvis du hever hele kjøpet vil du få tilbakebetalt varenes verdi, innen 14 dager etter at vi har mottatt og behandlet din retur. Du vil få en epost når din retur er ferdigbehandlet. Har du betalt med kort vil beløpet tilbakeføres direkte til det samme kortet du benyttet ved kjøp. 

For å få tilbakebetalt hele beløpet ved retur/angrerett, skal varen sendes tilbake i samme stand som da du mottok den. Det vil si i orginalemballasje, med alle merkelapper hengende på, uten lukt eller merker. Dersom orginalemballasjen er ødelagt vil varen anses som brukt. Vær derfor oppmerksom at dersom du teiper og ødelegger en skoeske i returforsendelsen, kan ikke varen selges videre og går under brukte varer.

Hvor finner jeg returskjema?

Returskjema har du mottatt på epost ved din bestilling. Om du ikke finner det kan du ta kontakt med oss på kundeservice@yogathletica.no